fredag 6 januari 2012

201. Nybakat (6 av 366)

En nybakad saffranslängd med vit choklad
Mums!

15 kommentarer:

  1. Men så vackert gul den lyser! Ser otroligt mumsig ut faktiskt passar säkerligen perfekt till en kopp kaffe;-))

    SvaraRadera
  2. Jag kommer! Den ser supergod ut!

    SvaraRadera
  3. Åh vad god den ser ut.

    SvaraRadera
  4. Jag hänger med Pysselfarmor och tar med kaffet! ;-)
    Man känner ju nästan doften av det goda!

    SvaraRadera
  5. Jag känner ända hit hur det doftar nybakat......

    SvaraRadera
  6. Jösses! Den ser ju supergod ut!!!!

    SvaraRadera
  7. Ser verkligen gott ut det där !

    SvaraRadera
  8. Borde vara förbjudet att visa såna läckra bakverk, himmel va sugen jag blir!

    SvaraRadera
  9. Det ser ju gott ut! (Säger hon som varken tycker om saffran eller vetelängd så den ser verkligen god ut!)

    SvaraRadera
  10. Åååh, så gott det ser ut, nu blev jag riktigt sugen!!!
    Länkar till dig om det är ok?

    SvaraRadera
  11. klart det är ok att länka, jag blir så glad för alla som tittar in /g

    SvaraRadera