söndag 22 juli 2012

Eget tema: Havet (204 av 366)

Tänk så vackert havet är
oavsett väder!

7 kommentarer:

  1. Havet är fantastiskt! Alltid föränderligt men likväl skönt oföränderligt!

    SvaraRadera
  2. Havet är underbart! Man får för sig att jag "bara" gillar fjäll därför att jag är uppvuxen där så är det inte. Jag gillar verkligen all natur...fjäll, hav, skogar, klippor, sanddyner...jag är inte "bunden" vid att tycka något är bäst. Allt har sin tjusning och jag tycker Sverige är ett otroligt rikt land på skiftande vacker natur.

    SvaraRadera
  3. Nära havet vill jag bo. Verkligen underbart

    SvaraRadera
  4. Älskar havet! Finns inget mysigare än att sitta vid kanten av det, en blåsig (eller stillsam) kväll och bara se vågorna. Kanske se blixtarna vid horisonten. Har sett mycket sådant när jag har vart på andjakt på östra sidan av öland. Vackert!

    Svar: ja du har så rätt, det är Kalmar slott som är i bakgrunden^^

    SvaraRadera
  5. Det är så härligt med havet - jag saknar det när jag inte är där. Vacker bild!

    SvaraRadera
  6. Härlig bild av vackert hav!

    SvaraRadera