onsdag 14 mars 2012

248. Rutigt (74 av 366)

Ett rutigt konstverk för skulten !??

7 kommentarer:

  1. Fick kolla riktigt noga innan jag fattade vad detta var! Inte riktigt min stil måste jag säga ;-))

    SvaraRadera
  2. En mössa för kung Kalle när han ska på älgjakt i höst !!!!!!
    =D =D

    SvaraRadera
  3. åååhhh, vilken vansinnigt rolig mössa/hatt! Skulle jag utan vidare ha om jag går på fotboll e dyl! Fint du har vinklat bilden, så att man också ser andra hattar! Tack för den BLÅ kommentaren!

    SvaraRadera
  4. Vilken hatt!har aldrig sett något liknande.

    SvaraRadera
  5. kanske vill jag låna den någon gång och stånga någon dummer i baken!
    ;-))

    SvaraRadera
  6. coola hatta hur kommer dt sig att du alltid tittar på hattar utan mig??

    SvaraRadera
  7. Oj, inte bara rutorna att ta hänsyn till i tanke med kombination till andra plagg. Kanske inte jeans... =)

    SvaraRadera